Менеджер із забезпечення якості — людина, яка насамперед керує процесами. Він організовує та забезпечує тестування ПЗ, спілкуючись з командою та кожним її членом. Усі описані вище фахівці перебувають у прямому підпорядкуванні менеджера із забезпечення якості.
Менеджер повинен розбиратися в процесі тестування і мати хоча б частину навичок тестувальника, але його основні завдання полягають у тому, щоб:
- контролювати робочий процес тестування;
- формувати список завдань та підвищувати ефективність команди;
- встановлювати метрики якості роботи та стежити за продуктивністю команди;
- оцінювати якість роботи та результату.
Навички, які можуть бути необхідними у вакансіях:- вміння керувати невеликими командами;
- досвід роботи тестувальником;
- базові знання у веб-дизайні та мовах розмітки.