Вимоги до тестувальника. Середні зарплати в Україні та світі

Знання тестування та англійська допоможуть початківцю влаштуватися в будь-яку ІТ компанію оскільки тестувальник – обовязкова складова будь якої команди розробників для того щоб продукт який потрапить до замовника був максимально якісним.
Знання тестування та англійська допоможуть початківцю влаштуватися в будь-яку ІТ компанію оскільки тестувальник – обовязкова складова будь якої команди розробників, для того щоб продукт який потрапить до замовника був максимально якісним. Тому для ІТ компанії важливо, щоб тестувальник був максимально фаховим та відповідальним.

Серед основних професійних вимог до тестувальника в ІТ компанії висувають зокрема такі:

  • Відповідальне ставлення до контролю якості виконаної роботи
  • Грамотне документування знайдених багів, їх опис та надання вичерпної інформації для того аби розробники в майбутньому могли їх пофіксити і уникнути в подальшому.
  • Постійне навчання та розвиток
Здатність самостійно протестувати ПО
Ідеально для ІТ компанії, коли тестувальник може без сторонньої допомоги створити тест і скористатися ним, протестувавши ПО замовника.

Для цього важливо, щоб він не надто послуговувався підтримкою розробника, а щоб самостійно міг не лише виокремити та визначити баги, а й усунути їх без зайвого клопоту інших працівників. Якраз в цьому і виявляється затребуваність QA фахівця.

На такий вид роботи компанія виділяє окремий дедлайн. Тестувальник не має права зловживати часом ані замовника, ані скрам-майстра, який делегував йому це завдання. Тому тестувальник має працювати фахово, самостійно і головне – оперативно.
Відповідальність за виконану роботу
Тестувальник в ІТ компанії обов'язково несе пряму відповідальність за те, щоб всі баги були усунуті якісно і більше не відновилися.

Ця відповідальність оформляється в набір документів, серед яких детально прописані тести, результати перевірки ПО, інформація про виявлені баги і їх усунення, а також уся шаблонна фінальна звітність для замовника.
Грамотне документування процесу тестування ПО
В процесі тестування QA фахівець обов'язково має документувати основні етапи своєї роботи, до яких входить створення та перевірка тестів, застосування тестів та автотестів до продукту, формування фінального звіту з виконаних робіт, документування виявлених багів та процесу їх усунення, формування таблиці знайдених багів, виділення з них складних, та висновки щодо їх появи й усунення, формування документів з контролю якості перевірки ПО, інша специфічна для конкретної ІТ компанії документація.

Наприкінці підготовки всіх документів від тестувальника вимагатимуть проведення фінальної презентації щодо роботи ПЗ замовнику та демонстрація йому результатів роботи тестувальника.

Окрім професійних вимог, в ІТ компанії існують ще й непрофесійні вимоги до тестувальника. Вони більше стосуються м'яких навичок, а саме:

  • Вміння догодити замовнику
  • Робота в команді
  • Навички індивідуального підходу
  • Контроль власної продуктивності, зосередженості на перевірці продукту та прискіпливості до деталей
Робота із замовником
Ця діяльність зводиться не лише до прийняття замовлення та фінальної презентації. Професійний тестувальник знаходиться в постійній сервісній комунікації із замовником. Він знає, ким є замовник, які особливості його роботи пов'язані з цим ПЗ, яке перевіряє тестувальник, яка людина замовник, як з ним правильно спілкуватися, щоб не образити, не вийти за межі професійності, не обурити – та залишити замовника повністю задоволеним і продуктом, і компанією, в якій працює тестувальник.
Робота в команді та по методології SCRUM та з скрам мастером
Ця вимога буде мало не головна з тих, що висуваються до тестувальника в ІТ компанії, оскільки це людина, яка «зафіналює» роботу всієї команди з розробки та вдосконалення ПО. Саме від її фаховості і вміння взаємодіяти з колективом буде залежати кінцеве сприйняття ПО замовником.

Якщо людина некомунікабельна і не лагодить з розробниками, навряд чи продукт вийде досконалим, у разі якщо тестувальнику знадобиться допомога з усуненням багів розробника, і навпаки.

До того ж тестувальник – такий же учасник команди, як і всі інші, відповідно, якщо з ним як з людиною не буде приємно працювати, навряд скрам-мастер чи прямий керівник триматиме таку людину в команді.
Навички індивідуального підходу
Ця вимога буде мало не головна з тих, що висуваються до тестувальника в ІТ компанії, оскільки це людина, яка «зафіналює» роботу всієї команди з розробки та вдосконалення ПО. Саме від її фаховості і вміння взаємодіяти з колективом буде залежати кінцеве сприйняття ПО замовником.

Якщо людина некомунікабельна і не лагодить з розробниками, навряд чи продукт вийде досконалим, у разі якщо тестувальнику знадобиться допомога з усуненням багів розробника, і навпаки.

До того ж тестувальник – такий же учасник команди, як і всі інші, відповідно, якщо з ним як з людиною не буде приємно працювати, навряд скрам-мастер чи прямий керівник триматиме таку людину в команді.
Самоконтроль тестувальника
Для професійного тестувальника важливі три власні особливості: продуктивність, комунікабельність, зосередженість на процесі перевірки продукту та прискіпливість до деталей.

QA фахівець має розуміти, що процес створення та перевірки тестів й автотестів на досконалість, а також процес перевірки ПЗ – нешвидка справа. Всі ці дії вимагають певного часу, інколи буває, що доводиться сидіти за монітором до 8 годин поспіль з невеликою перервою на обід, щоб дати хороший результат. Бувають форс мажори, де працівник може працювати і 10 - 12 годин для того, щоб вкластись в дедлайн!

Прискіпливість до деталей – це вміння перечитувати та перевіряти написаний тест більше двох разів. Це хвилювання тестувальника про те, щоб тест був досконалим і пішов на користь програмному забезпеченню, яке перевіряється ним.
Якщо фахівець підпадає під всі вище описані вимоги ІТ компанії і влаштовується на роботу, він зароблятиме в середньому від $400-900, будучи джуніором.

Загалом таблиця рівня заробітної плати тестувальника в Україні на 2019 рік виглядає ось так:
А рівень заробітної плати тестувальника джуніора в світі на 2019 рік виглядає трохи інакше (в доларах США):
Відповідно, зарплата middle тестувальника в світі рахується із підвищенням на 50% від вказаних сум, а зарплата senior тестувальника – на 100% від зарплати middle фахівців. Категорія Senior вважається найвищою серед категорій ІТ фахівців, і тому оплачується відповідним чином.

Зробити перший крок та почати вивчати тестування безкоштовно можна вже сьогодні. Приємного перегляду :)
Подобається? Продовжи навчання на комплексному курсі тестування! Обери свій формат: онлайн чи стаціонар? Вибір за тобою!
Забронюйте місце в групі зі знижкою 30%!

Залиште заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиште заявку. Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.



Made on
Tilda