В процесі тестування QA фахівець обов'язково має документувати основні етапи своєї роботи, до яких входить створення та перевірка тестів, застосування тестів та автотестів до продукту, формування фінального звіту з виконаних робіт, документування виявлених багів та процесу їх усунення, формування таблиці знайдених багів, виділення з них складних, та висновки щодо їх появи й усунення, формування документів з контролю якості перевірки ПО, інша специфічна для конкретної ІТ компанії документація.
Наприкінці підготовки всіх документів від тестувальника вимагатимуть проведення фінальної презентації щодо роботи ПЗ замовнику та демонстрація йому результатів роботи тестувальника.
Окрім професійних вимог, в ІТ компанії існують ще й непрофесійні вимоги до тестувальника. Вони більше стосуються м'яких навичок, а саме:
- Вміння догодити замовнику
- Робота в команді
- Навички індивідуального підходу
- Контроль власної продуктивності, зосередженості на перевірці продукту та прискіпливості до деталей